Digital Marketing Internet Marketing
10 9.5 998 (c) by

Trang

Chủ Nhật, 30 tháng 12, 2012

Điều cần thiết cho chiến lược Digital Marketing

Những cân nhắc dưới đây là một phần của các quyết định về chiến lược quảng cáo online, giúp cho các chiến lược Digital Marketing phát triển phục vụ hoạt động kinh doanh của doanh nghiệp …
chien-luoc-Digital-marketing
Sử dụng các phương pháp hỗ trợ Offline

    Mặc dù kinh doanh online như eBay nhưng doanh nghiệp vẫn có thể muốn thêm vào đó các yếu tố marketing offline. Thậm chí các doanh nghiệp hoạt động online vẫn sử dụng các phương pháp quảng cáo truyền thống thông qua báo hay tạp chí để quảng bá cho doanh nghiệp của mình như Expedia, Travelocity, và Monster.com.

    Các thương hiệu này kết hợp nhiều phương thức quảng cáo offline như trên và các chiến lược quảng cáo online. Trong khi bản chất họ là các doanh nghiệp hoạt động online nhưng họ vẫn đầu tư rất lớn vào các phương thức quảng cáo truyền thống như radio và quảng cáo trên ti vi để nhằm làm giảm sự quá tải trong hệ thống hoạt động online của mình_ nơi mà hoạt động kinh doanh thật sự diễn ra.

    Phát triển chiến lược Internet Marketing mà bạn thích

    Nếu bạn là người không thích bị “spam” – một chiến lược Digital Marketing hay được sử dụng, bạn có thể không muốn sử dụng market thương hiệu qua email trong toàn bộ chiến lược của mình.

    Tuy nhiên, cách marketing qua email không có nghĩa là chỉ gửi các thông điệp đến tất cà các địa chỉ email mà bạn có thể thu thập được. Thay vào đó nếu bạn sử dụng mẫu đăng kí cho những khách hàng có quan tâm trên trang web của mình, bạn sẽ có phương tiện chính thức hơn để thu thập địa chỉ email của khách hàng. Sau đó bạn có thể gửi thông tin quảng cáo đến các khách hàng này.

    Hoặc bạn có thể tạo lịch theo từng khoảng thời gian cụ thể để gửi emai nếu bạn nhận được phản hồi tốt từ phía khách hàng hay nhu cầu của khách hàng có sự thay đổi. Do vậy ngay khi bạn không bao gồm marketing qua email vào chiến lược Digital Marketing của mình, bạn vẫn có thể sử dụng nó như là một phương tiện để quảng bá cho thương hiệu của doanh nghiệp.

    Ngân sách và chiến lược
Digital Marketing

    Ngân sách là một trong những yếu tố quan trọng quyết định những thành phần mà bạn sử dụng, trong bất cứ một chiến lược Digital marketing nào mà doanh nghiệp muốn phát triển.

    Một trang web đòi hỏi doanh nghiệp phải có tên miền và đăng kí nó để có quyền sử dụng trang web này. Nhưng vấn đề trên không ảnh hưởng mạnh đến ngân sách. Gần đây, để đăng kí cho tên miền chỉ tốn $1.99 một năm, cung cấp cho những dịch vụ khác như quyền sử dụng chỉ có $10 mỗi tháng.
    Một khi đã đăng kí xong, doanh nghiệp cần phải thiết kế cách thức bố trí và nội dung cho trang web của mình bằng khả năng của chính doanh nghiệp hay phải trả chi phí cho một người chuyên nghiệp về sắp đặt nội dung và thiết kế trang web.

    Sau khi nội dung và cách bố trí đã được triển khai, doanh nghiệp muốn trang web của mình sẽ dễ được tìm kiếm bằng cách tự học lấy phương pháp tối ưu công cụ tìm kiếm hay là phải trả phí cho người khác để hoàn tất giai đoạn này.

    Thông thường, nếu doanh nghiệp trả phí cho việc thiết kế nội dung trang web thì nó đã bao gồm luôn cả phương pháp tối ưu công cụ tìm kiếm. Chính vì thế, bản thân doanh nghiệp hay người thiết kế phải có kiến thức về phương pháp tối ưu công cụ tìm kiếm.

    Bởi vì cách thức mà trang web của doanh nghiệp được thiếhạn hệ thống lưu thông, và trong hầu hết các trường hợp thì phương pháp tối ưu công cụ tìm kiếm là một phần cực kì quan trọng trong chiến lược marketing qua Internet. Do đó, doanh nghiệp có thể sẽ phải chịu một khoảng chi phí cao hơn nhưng nó sẽ t kế sẽ củng cố, làm tăng hay giới tiết kiệm được thời gian sau này.

    Khi trang web đã được thiết lập và đưa vào hoạt động thì vấn đề bảo dưỡng là không tránh khỏi. Doanh nghiệp có thể tự làm công việc này hay có thể để cho một công ty chuyên gia khác làm thay.

    Phương pháp Pay-per-click advertising(PPC) giống như Google AdWords sẽ giúp doanh nghiệp dễ dàng hơn trong việc chi tiêu ngân sách, bởi vì doanh nghiệp có thể xác định khoảng chi phí sẵn sàng trả khi có khách hàng truy cập vào trang web marketing, và số lượng tiền mà doanh nghiệp sẵn sàng trả mỗi ngày.

    Doanh nghiệp cũng có thể xác định được liệu họ chỉ muốn marketing trên trang web của mình, hay trên các trang web khác có liên quan đến từ khóa khi lượt người xem truy cập vào công cụ tìm kiếm. Doanh nghiệp có thể ấn định địa điểm và thời gian trong ngày để hạn chế hoạt động của trang web.

    Thêm vào đó, marketing theo PPC khá là dễ dàng cho doanh nghiệp để đưa vào hoạt động và tạm hoãn nếu muốn. Doanh nghiệp cũng sẽ dễ dàng cập nhật và hơn thế nữa là lợi ích về hệ thống theo dõi chính xác mà khó có thể đạt được ở các phương thức marketing khác trong chiến lược marketing qua Internet. Doanh nghiệp cũng có thể sử dụng hình ảnh hay video với marketing PPC_ phương pháp này sẽ tiết kiệm hơn là đăng kí biểu ngữ marketing trên các trang web khác.

    Mặt khác, doanh nghiệp còn có thể sử dụng PPC để kiếm lợi nhuận bằng các chương trình như Google AdSense, Yahoo Publisher hay Microsoft AdCenter.

    Theo dõi kết quả của chiến lược Digital marketing

    Nếu doanh nghiệp chi tiền trong những bước đầu của chiến lược marketing, doanh nghiệp sẽ cần theo dõi tính hiệu quả của nó. Cách đó sẽ giúp cho doanh nghiệp phát hiện ra phương pháp marketing nào mang lại hiệu quả cao nhất, và có thể tránh được các lỗi khi đưa ra chiến dịch marketing qua Internet để nâng cao kĩ năng và là tiền đề mang lại sự thành công.

    Bằng cách biết được đâu là khoản chi tiêu hợp lí và không nên chi vào đâu, điều này rất có ích trong việc phát triển chiến lược marketing khi doanh nghiệp đi vào ổn định.

    Chiến lược Digital marketing cần phải linh hoạt

    Luôn nhớ rằng trong tất cả các trường hợp, kiên nhẫn là ưu điểm chính xác để theo dõi và đánh giá sự thành công của chiến dịch marketing qua Internet. Công cụ tìm kiếm có thể không hiệu quả và chiến lược của doanh nghiệp có thể không tạo ra lợi ích ngay lập tức.

    Bởi vì sự cạnh tranh gay gắt của hàng triệu đối thủ đồng thời tham gia vào chiến lược marketing online này. Doanh nghiệp cần luôn theo dõi và luôn sẵn sàng để điều chỉnh khi thích hợp. Tuy nhiên, kiến thức, khả năng của chính doanh nghiệp, và kế hoạch quản lí tốt chiến lược marketing có thể làm tăng cơ hội cho doanh nghiệp đi đến thành công.

28 nhận xét:

  1. We are the dissertation writing help! we are available to serve students from around the world with our experience & skills in various educational fields. With our dissertation writing service UK, you can have our writers to write your reports, assignments, essays & more, that also includes the digital marketing topics.

    Trả lờiXóa
  2. Then again, organizations can likewise utilize PPC to create gains with programs like Google AdSense, Yahoo Publisher or Microsoft AdCenter. Someone Write My Dissertation For Me UK

    Trả lờiXóa
  3. Developing a strong outline counts for a meaningful and original homework. Do my Homework process becomes faster for students who make an outline for an homework.

    Trả lờiXóa
  4. Excellent product easy to assemble ,sturdy and attractive addition to garden eqvvs discount codes Great item, fast delivery. Highly recommend these products.

    Trả lờiXóa
  5. Creating websites that represent your business in 2022 is not just trendy but essential to survive among the competition. If you already know a professional website builderwho understands your ideology, then an eCommerce store and the web is a flawless idea. However, it also needs the right digital marketing techniques for the world to know about your website.

    Trả lờiXóa
  6. I like some points that are looking very helpful but one should define his own strategy with tests

    Trả lờiXóa
  7. The field of digital marketing is very common and also very useful for everyone. The field has an ever growing scope for the individuals having interest in writing and delivering content for Nursing Dissertation writing service. This field helps the academic websites to gain traffic and help them rank well.

    Trả lờiXóa
  8. Digital Marketing is tends to be hard to explore for rookies or advertisers hoping to track down their specialty. From knowing the best information investigation devices to dominating Website optimization and content marketing, there can be several things that you don't concentrate on the areas that make a difference to a business. However, there are some essential skills that one should posses for better strategy; SEO & SEM, video marketing, content marketing, data analysis, thinking, and planning. Buy Dissertation Online

    Trả lờiXóa
  9. Really appreciate your blog. we specializes cobalt for paints cobalt octoate Importers and raw materials for Boat Building and Shipbuilding.

    Trả lờiXóa
  10. Awesome article. Well I am a part of Pakistani Wedding Photography in New York specializes in capturing the beautiful moments of your big day.

    Trả lờiXóa
  11. Digital Marketing Strategy is a critical component for any full stack development company. It helps to ensure that the company's products and services reach the right people and that their messages are heard. It's important to have a well-thought-out strategy in place in order to maximize ROI and reach the desired target audience. A good Digital Marketing Strategy should include elements such as search engine optimization, content marketing, email marketing, and more. With the right strategy in place, a full stack development company can ensure that they are reaching their customers with the right messages.

    Trả lờiXóa
  12. Digital marketing is an essential tool for promoting online healthcare services like meri sehat.pk. It's important to understand how to create a digital marketing strategy that will effectively reach patients and inform them about the benefits of using an online medical service. By making it easier for patients to connect with a medical doctor, online healthcare providers can greatly improve access to healthcare for everyone.

    Trả lờiXóa
  13. Digital marketing is a very important field nowadays and also many people are pursuing this field as a full-time career. The brands which are known in delivering gorgeous lawn suits also follow the digital marketing practices which help them get more engagement and audience.

    Trả lờiXóa
  14. Do you know why our dissertation proposal writing services is so popular? It’s because we address all potential concerns of our clients about their thesis proposals. We believe in quality, so we have a large panel of PhD experts who help us provide exceptional services to our clients.

    Trả lờiXóa
  15. Great article on the Essentials for Digital Marketing Strategy! As a business owner, I think it's important to stay up to date on the latest trends in digital marketing. One tool I've found to be especially helpful is the Intel 7260 HMWG R. It has a wide range of features that help me create and monitor effective digital marketing campaigns. Thanks for the useful insights!

    Trả lờiXóa
  16. the best marketing is digital marketing you just hire wikipedia editor and work easily

    Trả lờiXóa
  17. To effectively target and engage Merchant Cash Advance Leads , a comprehensive digital marketing strategy should include targeted advertising campaigns, compelling content marketing efforts, and strong lead generation tactics.

    Trả lờiXóa
  18. The Essentials for Digital Marketing Strategy are the backbone of any successful online campaign. From understanding your target audience to optimizing your website for search engines, these key elements ensure maximum reach and engagement. Stay ahead in the digital landscape by incorporating these essentials into your marketing strategy

    Trả lờiXóa
  19. It constitutes a highly intriguing and pertinent post. I cherish the time you utilised to compose this. The instances and data are extremely helpful. Keep up the good work! Please visit my website.
    leyes de divorcio de nueva jersey
    virginia uncontested divorce forms

    Trả lờiXóa
  20. Experience the pinnacle of digital audit solutions with our top-tier app. Empower your audits with cutting-edge technology, seamless usability, and comprehensive features designed to elevate your inspection processes to new heights.

    Trả lờiXóa
  21. Digital marketing is important and plays a major role in the formation of a business. The businesses like codapet which provide services for the deadly dog diseases and others also take the digital marketing facilities

    Trả lờiXóa
  22. Digital marketing offers businesses a cost-effective way to reach a global audience, allowing precise targeting and measurable results. Its real-time analytics enable quick adjustments, optimizing ROI and delivering more impactful marketing campaigns.

    Trả lờiXóa
  23. ASOS NHS Discount offers a generous NHS discount to show appreciation for healthcare professionals. This discount provides a special savings opportunity for those working tirelessly to keep us healthy. It's a small gesture of gratitude for their dedication and hard work.

    Trả lờiXóa
  24. The Renault Twizy's homologation for Brazil marks a significant stride towards sustainable and innovative mobility. With its compact design and electric efficiency, the Twizy aligns perfectly with Brazil's commitment to eco-friendly transportation. This homologation not only opens new avenues for Renault but also paves the way for a greener automotive future in Brazil.

    Trả lờiXóa
  25. Dive into cutting-edge technology for unparalleled metal protection. Choose Electroless Nickel Plating in Dubai. The key to a robust and enduring future for your industrial needs in Dubai

    Trả lờiXóa
  26. Storage cabinets and shelves: These are used to store office supplies, stationery, and other items. office table design They come in various sizes and configurations to fit different storage needs. office furniture

    Trả lờiXóa